هر چه دل تنگت میخواهد بگو

هر چه دل تنگت میخواهد بگو




نظرات شما عزیزان:

محمد=امپراطور
ساعت14:10---28 مهر 1392
سلام حسين خوبي راستي من يه چيزي شنيدم اما خداكنه كه واقعت نداشته باشه من چندروز پيش رفتم توي عسل چت بعد يكي بااسم گنبداومده بوداونجا گفتم بهش عقربو ميناسي توي گنبد اون گفت چكارش داري گفتم توكارت نباشه ميشناسيش يانه گفت اره بعد من گفتم البته اسمش مصطفي هست اون گفت نه اسمش حسينه بعد قاتل هم هست واقعاايا اين حرف راسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه راسته توي وبم بگو
پاسخ:تو خجالت نمیکشی میری در مورد من اطلاعات جمع میکنی
پاسخ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عقرب شاه ׀ تاریخ: دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , aghrabshah.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com